6 Ekim 2010 Çarşamba

'ilk hikayem, ilk filmim' haftasi

ilk atolyemiz yogunlukla sizden istedigim bilgileri yazmanizla gecmis gibi gorunse de aslinda sizden aldigim elektirikle benim acimdan cok verimli gecti.

Saat 8 oldu hala merkezdeyim, birazdan evime gidip yazdiklariniz okuyacagim merakla, ve de gondereceginiz hikayeleri..

aslinda bu kadar kisi ile (35 galiba) bu kadar gunde organize olup 35 film cikartmak ve kurgulamak imkansiz gibi gorunuyor ama elimizden geldigi kadar ozveri ile altindan kalkacagimiza inaniyorum.

yontem olarak boyle bir sistemle calismayi neden istedigimi size anlattim, bu konudaki fikirlerinizi merak ediyorum. suya atlamadan suyun size hissettirecegi serinligi tam olarak anlasilmayacagini dusunuyorum. profesyonel olmak isterseniz bunun yolu belli, formulu belli. soz konusu eserse amator olmaktan yanayim. bu amatorluk teknik anlamda degil, dusunsel anlamdaki amatorlugu kapsiyor. yaratim surecindeki amatorluk, uretim surecindeki operatorlugun profesyonelligi ile birlesmeli belki de...

asagida gectigimiz haftasonu sizin icin cektigimiz video var. hikaye olarak minimalligini ornek alabilirsiniz. esyalar, hayvanlar, binalar, duygular, arkadaslar, bitkiler, manav, otobus, guvenlik gorevlileri, elektrik telleri, vapurlar, cay, kahve, sigara vs vs birsuru sey var uzerine yazilabilecek.

bu donem garip ve guzel olacak galiba.



gelecek hafta sizin videolarinizi izlemeyi bekliyorum merakla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder